Tuesday 5 February 2013

Losers


Prostia...




           Uneori cred ca sunt inconjurata de oameni  prosti ( da stiu, o sa ziceti ca sunt ipocrita, dar chiar sunt inconjurata ). Adica bai frate cum poti sa fi atat de tacanit incat sa vi dimineata la ora 7 si ceva la scoala si sa canti manele sau mai bine zis “urland”  manele (btw le urasc, adica in afara de bani, masini si pipite m-ai canta de alceva??  mai bine ascult muzica populara) sau cum poti sa zici ca ai mega multi bani de parca unchiul tau e Bill Gates iar tu sa fi imbracat cu aceleasi haine uneori murdare si sa nu mai zic de mirosul de transpiratie ; eu nu am nici un fel de problema cu oamenii care poarta des anumite haine, adica daca esti curat poti sa fi imbracat o saptamana cu aceleasi .Bine ca mi-am amintit de toapele alea care vin pe tocuri la scoala iar atunci cand pasesc zici ca mai au putin si cad J)))) ( asta e super funny) sau de alealalte care le permit baietilor sa le puna mana (scuzati-mi expresia) pe cur si pe tate si ele n-au nici un stres.
        XOXO, Nici 


No comments:

Post a Comment

thanks for your lovely comments:)