Friday 4 January 2013

Copilaria

           Desi sunt inca un copil (cred ca asa voi ramane toata viata) , mi-e dor de copilarie, mi-e dor sa ma joc vatea ascunselea cu cei mai buni prieteni ai mei, mi-e dor sa ma joc prinselea si sa zbier in gura mare cand urma  sa ma prinda :)), mi-e dor sa ma dau cu bicicleta si cu rolele, mi-e dor sa fac mancare din frunze si din flori ca mai apoi sa le dau tuturor sa manance, mi-e dor sa ma uit la desenele alea super tari care nu mai sunt acum la televizor gen: Viataaaa cu Louie sau  Copiii de la 402, mi-e dor ca toamna sa adun frunzele pentru a face cel mai frumos evantai, mi-e dor sa mananc Bonibon (erau atat de delicioase), mi-e dor sa fac oameni de zapada, mi-e dor sa fac cazemate, mi-e dor sa joc sotron, mi-e dor de Domnisoara (prima mea invatatoare),mi-e dor de TOT.
          Acum copiii  nu stiu ce e aia vatea ascunselea, tot ce fac este sa stea cu o tableta in mana si sa se joace niste jocuri virtuale aiurite, sa nu mai zic ca de la 10 ani au telefoane mobile si nu orice telefoane ca vorba aia daca nu e iphone nu e telefon . Ce ma ingrijoreaza destul de tare este ca din ce in ce mai des, vad copii de vreo 12 ani cu tigara in mana  si cu berea in alta .. ei bine aici cred ca e vina parintilor adica bai frate daca tu ca parinte nu simti ca fica sau fiul tau duhneste a fum de tigara si a bautura, atunci cine sa mai simta ?? Aa si inca o chestie, nu stiu daca numai eu am observat dar aceste specimene vorbesc incredibil de vulgar de zici ca acum au iesit dintr-o inchisoare unde au stat 20 de ani .
       


No comments:

Post a Comment

thanks for your lovely comments:)