Thursday 17 January 2013

17 ani

          Oneee day babyyyyy , da exact inca o zi si oficial am 17 ani :) Nici nu imi vine sa cred ce repede a trecut timpul, parca ieri imi mancam tortul de la aniversarea de 16 ani . Daca m-ar intreba cineva ce vreau la 17 ani, as spune sanatate mie si celor din jurul meu pentru ca am realizat ca fara ea nu poti face nimic :).
          Dupa cateva zile de stat in casa ieri am iesit si am facut putin shopping . Nu va imaginati ca cum sunt reduceri mi-am gasit super multe chestii dragute si ieftine, mi-am luat doar un palton visiniu inchis :)) care intr-adevar e frumos, nu spun asta pentru ca este al meu, dar chiar e MEGA frumos .I-as face o poza sa vi-l arat dar sora mea s-a gandit sa il poarte chiar azi, dar promit ca o sa pun o poza cu el .

XOXO, Nico



1 comment:

  1. I have 17 years old:)

    I'm following and I-m waitinf-follow me back.:)

    ReplyDelete

thanks for your lovely comments:)